Wp Header Logo 38.png

آراف سوزنی / فرکشنال طبق مطالعه نتایج بالینی بدست آمده از دانشگاه کالیفرنیا آمریکا جزو 3 روش برتر در بازگرداندن زیبایی از دست رفته پوست است، آراف سوزنی همان آراف فرکشنال است که با دو نام مجزا شناخته میشوند و ما سعی کرده ایم هر دو را به اختصار توضیح دهیم.

آراف فرکشنال

فرکانسی رادیویی که به واسطه قدرت پرتابی بالا تا عمق 5 میل در پوست نفوذ میکند را آراف فرکشنال میگویند،Fractional RF از نوع نسل دوم اراف های رادیویی است و خود را از میان مدار مغناطیسی سوزن به حالت دوپینگی در میاورد و به پوست تا اعماق بیشتری نفوذ میکند، اراف فرکشنال فقط ناحیه هدف را تخلیه گرما و انرژی میکند و با سایر قسمت های پوست کاری ندارد.

آراف فرکشنال

آراف سوزنی

آراف با سوزن میتواند امواج و انرژی رادیوفرکانسی را مستقیم در یک لحظه با حفظ حدا اکثر توان به لایه های زیرین پوست انتقال دهد، آراف سوزنی به واسطه فرو رفتن سوزن در پوست، مسیر و زمان رسیدن  امواج درمانی RF را بسیار کوتاه میکند و تاثیراتش مشهود تر خواهد بود.

علاوه بر سیتم اراف تراپی خود سوزن های اراف سوزنی خود نیز دارای خواص ترمیم کنندگی پوست هستند.

آراف سوزنی

تفاوت آراف سوزنی و فرکشنال

آراف سوزنی همان آراف فرکشنال است و نام درست تر آن میشود آراف سوزنی فرکشنال، اما معمولا دستکاه هایی که نام فرکشنال را یدک میکشند میتوانند سوزنی نباشند و فقط با امواج رادیو فرکانسی اراف تراپی به درمان پوست بپردازند.

ماندگاری آر اف فرکشنال

طبق تجربیات عملکردی و آزمایشات بالینی، نتایج حاصل از آراف سوزنی بعد یک یا 2 جلسه کار روی پوست تا حدود 80 درصد نمایان و مشهود خواهند بود، و پس از آن ماندگاری آر اف فرکشنال یا سوزنی حدود 3 سال تخمین زده میشود.

البته عواملی همچون شرایط بدنی افراد، تغذیه آنها ، افزایش سن، عومال محیطی و…  بر تغییرات ماندگاری آر اف سوزنی تاثیر گذار هستند.

تعداد جلسات آراف فرکشنال

جلسات آراف فرکشنال میتواند با توجه به شدت و نوع مشکل پوست هر شخص از 1 تا 8 جلسه ادامه یابد، آراف فرشکنال در هر جلسه درمان خود را به مرور تکمیل تر میکند.

عوارض آراف فرکشنال

تندخو بودن رفتار آراف سوزنی به خاطر همراه بودن آن با حرارت- انرژی و سوزن باعث یک سری واکنش های طبیعی پوست میشود که به عنوان عوارض آراف فرکشنال مانند خارش، قرمزی ، التهاب و… شناخته میشوند.

البته این عوارض اراف فرکشنال معمولا بعد گذشت 24 ساعت کم کم از بین خواهند رفت در غیر این صورت حتما پزشک خود را در جریان بگذارید تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.

دوره نقاهت اراف فرکشنال

تا حدود 48 ساعت پوست متورم و کمی قرمز است، و ممکن است بعد از کاهش دوره اولیه نقاهت آراف فرکشنال پوستتان کمی دانه دانه شود که به آن دروه نقاهت اراف فرکشنال ثانویه میگویند، با گذشت زمان دانه ها سیاه شده و خواهند ریخت.

جلسات آراف فرکشنال

مراقبت بعد از آر اف فرکشنال

شستشوی مناسب، استفاده از کرم ترمیم کننده، محافظت در برابر نور آفتاب و نداشتن تعریق و ارایش در ناحیه هدف حدااقل تا 72 ساعت مجموعه مراقبت بعد از آراف فرکشنال هستند که میباست به این موارد توجه ویژه نمود.

شستشوی صورت بعد از آر اف فرکشنال

تا 24 ساعت به دلیل باز بودن منافذ صورت و التهابات پوست نباید هیچ گونه شستشویی انجام شود، بعد از آن تا مدت 5 روز پوست فقط با آب ولرم رو به خنک بدون پاشش سریع شستشو شود و به هیچ وجه از شوینده های دارای اسید و لایه بردا برای شستشوی صورت برا بعد اراف فرکشنال استفاده ننمایید.

کرم ترمیم کننده بعد از ار اف فرکشنال

کرم زینک اکساید بلافاصله بر روی پوست گذاشته شود و تا ده روز ضد آفتاب را در روز و کرم ترمیم کننده خانگی کلئوپاتر بیوتی را در شب فراموش نکنید.

مجموعه استفاده از این کرم های ترمیمی پوست شمارا در رسیدن به بهترین نتیجه اراف فرکشنال یاری خواهد کرد.

نظرات آراف فرکشنال

تجربیات و نظرات درباره آر اف فرکشنال از لحاظ معقوله درد (قابل تحمل)، نقاهت ( کوتاه) ، اثردهی ( فوق العاده) ، هزینه ای (متوسط رو به بالا) ، تعداد جلسات مورد نیاز ( کم) تکنولوژی (جدید و برتر) علمی و جامع بین الملل( تایید شده) است.

نظرات اراف فرکشنال

جوابدهی آر اف فرکشنال

جوابدهی آر اف فرکشنال بیش از 90 درصد در لاین ترمیم جای جوش و اسکار، 70 رفع درصد جای زخم و بخیه، 65 درصد رفع چروک ها و خطوط، 50 درصد لیفت پوست و 30 درصد سایر درمان های پوست مانند روشنسازی، جوانسازی و… خواهد بود.

جوابدهی آر اف فرکشنال

خرید آراف fractional

جهت مشاهده انواع تجهیزات ار اف سوزنی به لینک زیر مراجعه فرمایید.

انواع تجهیزات اراف fractional

سوالات متداول

فرق RF فرکشنال با Co2 فرکشنال

تفاوت RF فرکشنال با میکرونیدلینگ

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *