Wp Header Logo 44.png

پلاسما تراپی به مجموعه فعالیت هایی گفته میشود که برای جوانسازی، لیفتتینگ و رفع مشکلات دیگر پوست به مانند اسکار و جای بخیه  به وسیله دستگاه های پلاسما جت/ پلاسما پن با دامنه گسترده ای در نواحی مختلف صورت و حتی بدن استفاده مشود.

پلاسما تراپی چیست و چه کاربردی دارد؟

پلاسما تراپی در واقع بهره گیری از نوعی گاز فعال در زیبایی  پوست است که به آن گرما یا سرما داده میشود، و  به وسیله جریان های یونی و الکتریکی باردار شده است.

در نهایت گاز گرما دیده و باردار شده پلاسما که به آن نوع چهارم ماده هم میگویند از طریق تجهیزات پلاسما تراپی در میدان مغناطیسی مشخص شده فعال میشود، و پس از پاشش بر سطح پوست مورد هدف  تاثیرات زیبایی و درمانی خود را خواهند گذاشت…

در پلاسما تراپی تخلیه گاز فعال شده که به شکل جریان های خطی با نور طلایی رنگ در آمده اند پس از رسیدن به سطح پوست شروع به از بین بردن لایه سطحی پوست که نا کارآمد است میکنند.

در واقع پلاسما تراپی پوست را بمباران میکند، و به مانند آتش برای جنگل است….(وقتی که جنگلی آتش میگیرد، سپس بسیار عالی تر و زیبا تر میروید)

در پلاسما تراپی جریان پلاسما با فاصله های کم از یکدیگر بر روی پوست زده میشود، و بافت سلولی نخست پوست که عمدتا دارای مشکل است از بین رفته و پوست جمع تر خواهد شد…

در نتیجه پوست ما لیفت، جوان و زیباتر میشود….

پلاسماتراپی بعد از رسیدن به پوست در اتم هایش الکترون هارا از دست داده و به کاتیون غنی شده تبدیل میشود.

پلاسما چگونه تشکیل میشود

البته پلاسما تراپی دامنه بسیار گسترده ای دارد

که ما فقط به کارهای پزشکی و زیبایی آن یعنی پلاسما گرم و سرد خواهیم پرداخت….

پلاسما به حالت عادی داغ است، که میتواند کاغذ را به آتش کشد اما ممکن است حتی با حفظ داغی خود باعث انجماد هم شود که حتی بتوانیم آن را بدون سوزش لمس کنیم…

و این ها همه خواص فوق العاده پلاسما است که بر حسب نیاز ما علم شیمی آن را به اشکال مختلف در می آورد ….

پلاسما تراپی چیست

پلاسما سرد

پلاسما سرد از گاز نئون و آرگون تشکیل شده است، اما گرمایش در آن به حالتی است که الکترون ها نسبت به کاتیون ها دارای دمای بیشتری هستند، در نتیجه با خارج شدن الکترون از مدار مغناطیسی گرما حدااکثری لاسما از بین میرود، و کاتیون ها به حالت سرد مانند و بدون درد و سوزش بر سطح پوست میتابند و دارای خواض دزمانی مانند رفع عفونت ها و ترمیم زخم ها میباشند.

پلاسما سرد

پلاسما گرم

پلاسما گرم از یونیزه کردن گاز های درون هوا ایجاد میشود،  و به شکل پرتو لیزری با خاصیت تخریبی مفید ظاهر میشود.

حالت گرمایش در پلاسما گرم برای یون های منفی کمتر از مثبت است و معمولا اثراتی همراه با سوزش و تخزیب سطحی را به همراه دارد، پلاسما گرم را بیشتر با نام های پلکسر میشناسند…

کاربرد پلاسما در پزشکی

پلاسما در پزشکی بیشتر به حالت پلاسما سرد کاربرد دارد، و برای درمان بیماری ها مانندعفونت واژینال، سلول های سرطانی پوست ،رفع زخم های باز، انوع قازچ ها و باکتری ها استفاده میشود.

کاربرد پلاسما در زیبایی

در جیطه زیبایی پلاسما گرم کاربردی تز است، و بیشتر برای صورت استفاده میگردد، عواملی همچون لیفت پلک های افتاده، یا حتی فرم دهی و کوچک کردن بینی های بزرگ و گوشتی، رفع منافد باز و اسکار، رفع استرچ مرک و از این دست مشکلات پوستی….

ماندگاری پلاسما تراپی

پلاسما تراپی دارای تاثیرات همیشگی است، اما ممکن از در اثر افزایش سن و عوامل دیگر ماندگاری پلاسما 1 تا 2 سال پیش بینی شود، اگر که از پوستمان مراقبت نکنیم مشکلات جدیدی بجز مواردی که قبلا با پلاسماتراپی درمان شده بود برای پوست و بدنمان رخ دهد، آن وقت است که بر تمدید دوره ماندگاری پلاسماتراپی مجدد به جلسات ترمیمی نیاز خواهیم داشت.

پلاسما صورت

پلاسما صورت شامل 4 بخش اصلی جراحی، لیفت، ریموو و جوانسازی صورت است که با هدف ساخت چشمانی زیبا، بینی خوش فرم و پوستی صاف و شفاف برای صورت انجام میشود.

تمام ارکان صورت به وسیله پلاسما تراپی قابل زیباتر شدن هستند=، ما با پلاسما صورت میتوانیم:

  • به جراحی های سطحی پوست مانند برش پلک اضافه و افتاده بپردازیک
  • ریموو و نابودی اضافات را مانند زیگیل، منگله های پوست، خال ها و … را انجام دهیم.
  • بینی ها را خوش فرم و کوجک تر و دارای زاویه بندی دلخواه شکل دهیم
  • پوست را لیفت، درخشان و صاف کنیم

پلاسما تراپی واژن چیست

پلاسما تراپی واژن به منظور تحریک بافت زنیتال جهت کلاژن سازی، لیفت، ترمیم و پاسکازی آن انجام میشود.

پلاسما واژن حالتی گرم با ظاهری سرد دارد که بدون سوزش و درد نواحی واژن را تحت تاصیر قرار میدهد و بافت های نو جایگیزین بافت های پیر تر و آلوده میشوند.

اگر که کانال واژینال دچار زخم هایی مانند زخم دهانه رحم و عفونت هایی باشد به مرور درمان میشود، و حتی پلاسما تراپی واژن با انقباض ریز عضلات کف لگن باعث کمک به درمان بی اختیاری ادرار شده و تا حدودی هم تنگی کانال ژنیتال را رقم میزند.

پلاسما تراپی واژن برای عفونت

پلاسما عفونت واژن یا همان دی بی دی تراپی برای درمان قطعی عفونت واژینال استفاده میشود، در این روش گاز های پلاسما تراپی سطح و داخل واژن را با پلاسما سرد خود فریز غیر انجمادی خواند کرد و سپس پرتو باردار پلاسما یونولیزه شده را به ناحیه مورد نظر میتابند.

جربان الکتروسیته مفید به نواحی واژن میچسبد، و با انرژی فراوان عفونت هایی را که پیشتر به کانال واژینال چسبیده بودند جدا کرده و خشک مینماید.

فیلم پلاسما تراپی رحم

در ویدئویی که قرار گرفته صحبت های خانم دکتر عزیز در رابطه با پلاسما تراپی رحم را میبینم و میشنویم….

پلاسما صورت برای جای جوش

پلاسما تراپی ابتدا با خشک کردن باکتری های موجود در جوش ها فضا را برای ترمیم پوست فراهم میکند،

سپس با پاشش شار لیزری خود سطح میان دو سمت دیوارهای جای جوش و اسکار را از بین برده، و باعث میشود دیواره اسکار به هم بچسبند در نتیجه جای جوش با پلاسما صورت محو شود.

پلاسما برای لک

پلاسما تراپی برای لک صورت به حالت اینکه بخواهید QR کد یک محصول را بتراشید عمل میکند، پلاسما جت با سر تیز خود به حالت مورب و سطحی رنگ دانه های تیره رنگ با نام ملانین را از سطح پوست بر خواهد داشت و با اثر لیفتینگ خود پوست را کش میدهد که همین کش آمدن پوست باعث میشود تجمع ملانین ها کمتر شود و پوست روشن تر به نظر آید.

هزینه پلاسما

1- هزینه پلاسما تراپی صورت برای کل صورت

500 الی 900 هزار تومان

2 – هزینه پلاسما بینی

حد.د 700 الی 1 میلیون تومان بستگی باه سایز و حجم بینی

3- هزینه پلاسما پلک

برای هر دو پلک متغیر از 500 الی 1/000/000 م تومان

4 – هزینه پلاسما واژن

هر جلسه پلاسما واژن از 300 الی 700 هزار تومان

5 – هزینه پلاسما گردن

حدود 200 هزارتومان

فیلم پلاسما تراپی صورت

پلاسما تراپی صورت توسط پلاسما گرم و سرد انجام میشود که در فیلم پلاسما تراپی صورت میبنیم چگونه جوش ها در حال درمان هستند….

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *