Wp Header Logo 72.png

حتما برای شما هم پیش آمده است که قبل از رفتن به محل کار، خواب بمانید یا فرصت چندانی برای آماده شدن نداشته باشید! احتمالا در چنین شرایطی رفتن به سراغ کیف لوازم آرایشی عجیب و وقت گیر است، اما اجازه دهید تا به شما بگوییم که می‌توانید حتی در این شرایط، با کمترین محصولات و در سریع‌ترین زمان، یک آرایش حرفه‌ای و مناسب برای محل کار خود انجام دهید.

در ادامه به برخی از ترفندهای آرایشی مناسب در محل کار اشاره کرده و به شما می‌گوییم که چطور می‌توانید بدون فوت وقت، از محصولات آرایشی برای زیباتر کردن چهره خود استفاده کنید.

ترفندهایی که باید درباره آرایش مناسب در محل کار بدانید

نحوه آرایش مانند شیوه لباس پوشیدن، کاملا به محیط و فضایی بستگی دارد که قرار است در آن وارد شوید. اگر می‌خواهید پیش از رفتن به محل کار آرایش کنید، بهتر است که توجه به نکات زیر را در نظر بگیرید: 

لوازم آرایشی را از شب قبل آماده کنید

اولین و بهترین قدم برای آرایش سریع پیش از رفتن به محل کار، آماده کردن لوازم آرایشی از شب قبل است. با توجه به سبک آرایشی که دارید، لوازم مد نظرتان را روی میز آرایش قرار دهید تا صبح و پیش از رفتن به محل کار، دردسری برای پیدا کردن آنها نداشته باشید.

مرطوب کننده و ضد آفتاب را فراموش نکنید!

حالا که مشغول آماده کردن لوازم آرایشی‌تان هستید، حتما در کنار آنها مرطوب کننده و ضد آفتاب مخصوص پوست خود را هم قرار دهید. به شما توصیه می‌کنیم که قبل از هر آرایشی، از مرطوب کننده و ضد آفتاب برای محافظت بیشتر پوست خود کمک بگیرید.

لوازم برای آرایش
لوازم برای آرایش

با توجه به محیط و فضای کاری، آرایش کنید.

قطعا می‌دانید که آرایش شما در محل کار باید با آرایشی که در فضاهای دیگر انجام می‌دهید متفاوت باشد. با این حال فضاهای کاری نیز شبیه به یکدیگر نیستند و هر یک محیط منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین توصیه می‌کنیم که برای مشخص کردن سبک آرایش خود، پیش از هر چیز به خوبی محیط کار و فضای آن را بشناسید.

همچنین بخوانید : ترند های آرایشی تابستان ۱۴۰۳

آرایش طبیعی و نچرال داشته باشید

هیچ چیز به اندازه دیدن خط چشم‌های سیاه ضخیم، پوست به شدت برنزه و لب‌هایی براق و قرمز در محیط کار عجیب نیست! این سبک از آرایش‌های سنگین اغلب در مراسم خاص و شبانه کاربرد دارند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که برای محل کار، به گونه‌ای آرایش کنید که کاملا طبیعی باشد و مانع از جلب توجه دیگران شود. 

سبک آرایش کنید

منظور از آرایش سبک این است که به جای رنگهای تند و تیز، استفاده از رنگهای ملایم را در نظر بگیرید. می‌توانید به جای رژگونه‌های آجری پر رنگ، از یک رژگونه ملایم هلویی استفاده کنید تا صورت شما کمی سرحال به نظر بیاید. یا به جای استفاده از سایه‌های تیره و اکلیلی، به سراغ سایه‌هایی بروید که حاوی رنگ‌های ملایم قهوه‌ای باشند.

بهترین لوازم برای آرایش سریع در محل کار

اگر هنوز دو به شک هستید که برای محل کار کدام لوازم آرایشی را در کیف خود قرار دهید، می‌توانید از لیست زیر برای انتخاب بهتر کمک بگیرید:

  • کرم مرطوب کننده و آبرسان
  • کرم ضد آفتاب
  • پرایمر
  • کانسیلر یا کرم پودر بسیار روشن جهت پوشاندن لک‌ها و تیرگی‌های پوست
  • مداد پر کننده ابرو
  • ریمل برای حالت دادن به مژه‌ها
  • یک سایه چشم قهوه‌ای سبک
  • یک رژ لب با رنگ ملیح و ملایم
آرایش
آرایش

داشتن آرایش سریع برای محل کار در ۶ مرحله ساده

بعد از آماده کردن لوازم آرایشی، می‌توانید قدم به قدم با مراحل زیر پیش رفته و در سریع‌ترین زمان، آرایشی مناسب با محل کارتان انجام دهید:

 ۱- استفاده از پرایمر

پرایمر دوام و ماندگاری آرایش را بالا می‌برد و به اصلاح رنگ پوست و برطرف شدن تیرگی‌‌ها و قرمزی‌های صورت کمک می‌کند. پرایمر همچنین سایز منافذ باز را کاهش می‌دهد، از ترشح بیش از اندازه چربی پوست جلوگیری کرده و جلوه‌ای مات و یکدست به صورت می‌بخشد. بد نیست که بدانید محصولات آرایشی بعد از پرایمر به شکل طبیعی‌تری روی پوست قرار می‌گیرند.

تنها کافی است مقداری از پرایمر مخصوص پوست خود را با حرکات ضربه‌ای یا دورانی انگشت، روی صورت پخش کرده و یک تا دو دقیقه صبر کنید تا در پوست جذب شود.

۲- استفاده از کرم پودر

بعد از پرایمر می‌توانید به سراغ کرم پودر بروید. بهتر است که برای محل کار از کرم پودری سبک و بر پایه آب استفاده کنید تا در طول روز آرایشی طبیعی داشته باشید. همچنین توصیه می‌کنیم که رنگ کرم پودر را بسیار نزدیک با رنگ پوست خود انتخاب نمایید.

بهتر است که کرم پودر را با ضربات اسفنج نمدار روی پوست پخش کنید. اگر قرار است ساعات طولانی در محل کار به سر ببرید، می‌توانید به جای کرم پودر از ضد آفتاب‌های رنگی کمک بگیرید.

۴- استفاده از کانسیلر و روشن کننده

کانسیلر کمک می‌کند تا لک، تیرگی، کک و مک، جوش و سایر عیوب پوستی کمرنگ‌تر شده و آرایش صورت شما ظاهری یکدست به خود بگیرد. میتوانید کانسیلر را در نواحی دور چشم، روی پیشانی، روی چانه و زیر گونه‌هایتان استفاده کرده و بعد به کمک اسفنج مرطوب، پخش کنید. 

برای آرایش محل کار بهتر است به سراغ کانسیلری بروید که فقط یک تا دو درجه از رنگ طبیعی پوست شما روشن‌تر باشد.

۴- ابروهایتان را حالت دهید

ابروهای تمیز و مرتب، تاثیر شگفت انگیزی در زیباتر نشان دادن چشم‌ها و به طور کلی آرایش شما دارند. به کمک یک مداد ابرو که به خوبی تراشیده شده و تیز است، نقاط خالی ابروها را با کشیدن خطوط نازک و طبیعی پر کنید. بهتر است که از شب قبل موهای زائد ابروها را اصلاح نمایید تا ظاهری قرینه و تمیز داشته باشند.

آرایش مناسب محل کار
آرایش مناسب محل کار

۵- از ریمل برای داشتن چشمانی درشت استفاده کنید

استفاده از ریمل برای آرایش سر کار تا زمانی خوب است که حجم بسیار زیادی به مژه‌هایتان ندهد. تنها کافی است به کمک ریمل، مقداری از مژه‌های بالا و پایین را به مواد آغشته کنید تا حالتی جذاب و گیرا به خود گرفته و باعث درشت‌تر دیده شدن چشم‌هایتان شود. 

۶- از رژ لب ملیح استفاده کنید

به شما توصیه می‌کنیم که استفاده از رژلب‌های جیغ، تند و براق را در محل کار فراموش کنید و به سراغ رنگهایی بروید که به رنگ لب‌های شما نزدیک‌تر هستند. بهترین رنگ‌های رژ لب برای آرایش سر کار، رنگهای ملیح و ملایم به حساب می‌آیند. رژلب‌هایی که در طیف‌های رنگی صورتی کمرنگ، گلبهی ملایم، آجری و کالباسی قرار می‌گیرند و جلوه‌ای طبیعی و ملایم به آرایش صورت می‌بخشند.

سوالات متداول

آرایش مناسب محل کار چگونه است؟

آرایش سبک، طبیعی و نچرال بهترین شیوه آرایش در محل کار است.

چه لوازم آرایشی برای محل کار مناسب هستند؟

مرطوب کننده، ضد آفتاب، پرایمر، کانسیلر، مداد ابرو، سایه قهوه‌ای و یک رژ لب ملایم تمام آن چیزی است که برای آرایش در محل کار به آنها احتیاج دارید.

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *