Wp Header Logo 102.png

داشتن یک نرم افزار ویرایش ویدیو برای هر کسی که در فضای مجازی و اینترنت مخصوصا در سوشال مدیا نظیر فیس بوک و یا اینستاگرام و یوتیوب در حال کار کردن است اهمیت بسیاری دارد. این روزها یک نرم افزار ویرایش ویدیو خوب آن برنامه ای است که حتی الامکان رایگان باشد، ابزارهای قوی داشته باشد، کار با آن راحت باشد و از همه مهم تر از هوش مصنوعی برای تولید محتوا کمک بگیرد! گویا آی تی بر اساس این نیازها در این مطلب ۱۱ اپلیکیشن به شما معرفی می کند که می توانید در آیفون و اندروید بهترین ویدیو ها را ویرایش کنید. توجه کنید که برخی از این اپلیکیشن ها نظیر Canva دارای نسخه تحت وب نیز هستند بنابراین کار کردن با آن ها راحت و لذت بخش است. همراه با ما این لیست را مرور کنید.

معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید و آیفون

در این لیست می خواهیم به معرفی بهترین برنامه های ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید و iOS بپردازیم. دقت کنید که قبل از انتخاب برنامه مورد نظر خود لیست را کامل بخوانید چرا که ممکن است از نظر شما بهترین برنامه آخرین برنامه در این لیست باشد.

بهترین نرم افزار ویرایش فیلم Adobe Express

چه بخواهید یک ویدیو کاملا تولیدی از صفر طراحی کنید یا بخواهید از ویدیوهای برنامه استفاده کنید یا موسیقی های رایگان به ویدیو اضافه کنید یا از پروژه های نیمه تکمیل استفاده کنید، Adobe Express یک پیشنهاد منصفانه و عاقلانه است. برای تایید این موضوع همین قدر کافی است که بگوییم که نرم افزار ویرایش فیلم بخشی از اکوسیستم Adobe است! پس طبیعی است که بانک اطلاعاتی آن و محتوایی که به رایگان در اختیارتان قرار می دهد بسیار زیاد باشد و تنوع را برای شما پدید آورد.

معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید و آیفون
نرم افزار ویرایش فیلم که ادوبی از آن حمایت می کند می تواند یک منبع عالی برای ویدیوهای اختصاصی باشد.

مجموعه ابزارهای این برنامه بسیار فراتر از ویرایش اولیه ویدیو است. برای مثال، می‌توانید از Adobe Express برای اضافه کردن ماسک‌ها و انیمیشن‌ها، اعمال پالت‌های رنگی و استفاده از طرح‌بندی‌های پویا برای بهبود طراحی متن استفاده کنید.

معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید و آیفون

یکی از چیزهایی که موجب شده این نرم افزار ویرایش فیلم برای من بهترین باشد این است که می توانم از قابلیت های هوش مصنوعی آن برای برش و تغییر سایز مناسب با پلتفرم هایی که در آن کار می کنم استفاده کنم. در نهایت هم اشتراک گذاری ویدیو با این برنامه خیلی سریع و راحت در پلتفرم های مطرح ارائه می شود.

معرفی بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید و آیفون

مزیت های استفاده از این اپلیکیشن Adobe Express:

مزیت های استفاده از این برنامه این است که بانک محتوای عالی دارد

می توانید به کمک ابزارهای ویرایشی فراوانی که دارد یک ویدیو حرفه ای کوتاه بسازید.

می توانید از ابزارهای خلاقانه آن کمک بگیرید و ویدیو های اختصاصی طراحی و تولید کنید.

سیستم عامل قابل پشتیبانی Adobe Express:

  1. iOS
  2. اندروید
  3. نسخه تحت وب

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو Adobe Express:

این برنامه دارای دو پلن رایگان و پولی است.

  1. در پلن رایگان از هوش مصنوعی بهره مند خواهید بود. اما کتابخانه محتوایی که در اختیارتان قرار دارد تا با آن خلاقانه تر تولید محتوا کنید محدود است.
  2. نسخه پرمیوم یا پولی این برنامه از ماهانه ۱۰ دلار (تقریبا)‌ شروع می شود. اما یک بانک محتوایی عالی و پر تنوع، تصاویر استوک و ابزارهای خلاقانه به طور کامل در دسترس شما هستند.

برای ورود به سایت رسمی این اپلیکیشن و دانلود نسخه های دلخواه برنامه کلیک کنید.

 

نرم افزار تولید فیلم های غیرعمودی و مربعی Animoto

در حالی که بسیاری از نرم افزارهای ویرایش ویدیو که در این لیست هم مطرح شده اند لزوما ویدیوهای عمودی تولید می کنند، اما Animoto ابزاری است که کارش تولید ویدیو های مختلف در قطع و سایزهای مختلف برای شبکه های اجتماعی متنوع است. مثلا یکی از مطرح ترین پلن های Animoto تولید ویدیو های افقی و مربعی است.

در واقع اگر می خواهید ویدیوهایی برای کارهای مختلف با محتواهای مختلف ارائه کنید این اپلیکیشن بهترین انتخاب است چرا که به شما کمک می کند برای تبلیغ محصول، برای آموزش و توصیه در شبکه های اجتماعی، برای نمایش محصول و حتی رویدادها و خلاصه ای از آنچه در سازمان تان می گذرد قالب های اختصاصی دریافت کنید و کاری تمیز تحویل بگیرید.

نرم افزار تولید فیلم های غیرعمودی و مربعی Animoto

یکی دیگر از امتیازهای Animoto این است که می توانید به کمک یک عکس فیلمی ایجاد کنید از تصویری که متحرک است! حتی می توانید با همپوشانی متن با ویدیو یک ویدیو حرفه ای تولید کنید. اگر می خواهید تصاویر را به ویدیو تبدیل کنید یا به دنبال پلتفرمی هستید که بتواند ویدیوها و تبلیغات توضیحی ایجاد کند، Animoto می تواند انتخاب خوبی باشد. با این حال، این نرم افزار برای کاوش افکت ها و انتقال های خلاقانه ایده آل نیست.

نرم افزار تولید فیلم های غیرعمودی و مربعی Animoto

زمانی که بخواهید محتوا و فیلمی که تولید کرده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید می توانید از لینک هایی که این نرم افزار از طرح نهایی شما تولید می کند استفاده کنید.

مزیت های استفاده از  اپلیکیشن Animoto

  • می توانید از این اپلیکیشن برای انواع شبکه های اجتماعی از لینکدین گرفته تا یوتیوب ویدیو بسازید
  • می توانید با کمک آن از تصاویر فیلم بسازید و تصاویر را متحرک کنید
  • انواع قالب ها و فرمت های عمودی، افقی و مربعی برای تولید فیلم در اختیار شما است.

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو Animoto

این برنامه دارای نسخه رایگان و پولی است.

  • در نسخه رایگان محتوای رایگان محدود در اختیار شما است. امکانات دانلود محدود است و خروجی دارای واترمارک لوگوی این برنامه است.
  • نسخه پولی برنامه از ماهانه ۱۶ دلار شروع می شود و دارای دسترسی های نا محدود به ابزارها و محتواها برای ویرایش ویدیو است.

سیستم عامل قابل پشتیبانی Animoto

  • این برنامه از نسخه اندروید پشتیبانی نمی کند (در حال حاضر)
  • نسخه تحت وب و iOS این برنامه در اختیار کاربران است.

برای ورود به سایت این نرم افزار ویرایش فیلم کلیک کنید.

 

بهترین برنامه ویرایش فیلم در اینترنت Canva

Canva برنامه ای است که به شما کمک می کند با طرح های از پیش مشخص با سایزهای کاملا قابل شخصی سازی مناسب با هر شبکه اجتماعی ویدیوهای خاص و کاملا یکتا تولید کنید. حتی اگر از سایزبندی های این برنامه رضایت ندارید یا نیاز شما را مرتفع نمی کند می توانید سایز بندی اختصاصی خود را داشته باشید.

بهترین برنامه ویرایش فیلم در اینترنت Canva

با ابزارهای ویرایش ویدیو Canva، می‌توانید کلیپ‌ها را برش دهید، سرعت پخش را تنظیم کنید و فیلترها و ترنزیشن ها را اضافه کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات دستی را برای کلیپ‌ها یا در کل ویدیو انجام دهید.

نرم افزار ویرایش ویدیو

این برنامه کمک می کند که پوشش متنی خوبی داشته باشید که حتی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. متن های چشم نوازی که به ویدیو اضافه می کنید به همراه موسیقی هایی که می توانید به ویدیو اضافه کنید می تواند ویدیوهایی چشم گیر برای تان به ارمغان آورد. از امتیازات این برنامه این است که حتی می توانید در لحظه صدای خود را ضبط کنید و روی فیلم قرار دهید.

نرم افزار ویرایش فیلم در موبایل
بهترین و خلاقانه ترین نرم افزار ویرایش فیلم از نظر گویا آی تی Canva است.

اگر به صورت تیمی کار می کنید می توانید چیزی که در حال درست کردن آن هستید نیز در تیم خود به اشتراک بگذارید. از مهم ترین قابلیت های این برنامه این است که به شما اجازه می دهد تا ویدیو ها را با کیفیت بالا و حتی بدون واترمارک در نسخه رایگان خروجی بگیرید.

مزیت های استفاده از  اپلیکیشن Canva

  • کار کردن روی پروژه تولید فیلم و ویدیو کوتاه در موبایل و مرورگر
  • کار کردن با تیم و هم پوشانی با مشتریان
  • استفاده از ابزارهای رایگان و کتابخانه عالی

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو  Canva

دارای پلن رایگان و پولی است.

  • در پلن رایگان می توانید ماه ها با کتابخانه محتوایی که در اختیارتان است ویدیو تولید کنید.
  • نسخه پولی از ماهانه تقریبا ۱۳ دلار شروع می شود و می توانید ابزارهای خلاقانه برای تولید ویدیو در اختیار داشته باشید.

سیستم عامل قابل پشتیبانی  Canva

پشتببانی از:

  • نرم افزار دسکتاپ
  • نسخه مرورگر
  • نسخه اندروید
  • نسخه iOS

برای ورود به سایت Canva و دانلود نسخه دلخواه از برنامه کلیک کنید

 

 

CapCut بهترین تولید کننده فیلم مناسب الگوریتم شبکه های اجتماعی

اگر می خواهید ویدیویی تولید کنید که الگوریتم های حاکم بر شبکه های اجتماعی به ویدیو شما به عنوان یک امتیاز برای صفحه تان توجه کنند، CapCut یکی از بهترین انتخاب هاست. کتابخانه محتوایی که CapCut ارائه می کند یکی از بهترین کتابخانه های متنوع است که این هدف شما را کاملا پوشش می دهد. هر قالبی را که بخواهید استفاده کنید، می توانید وضعیت آمار استفاده از آن را ببینید تا میزان محبوبیت آن را هم متوجه شوید.

CapCut بهترین تولید کننده فیلم مناسب الگوریتم شبکه های اجتماعی

فرقی ندارد که بخواهید ویدیویی را از بیس و صفر بنا کنید یا این که از قالب های موجود استفاده کنید، CapCut ابزاری است که برای ویرایش و افزودنی ها گزینه قابل قبولی است. ویدیوی شما می تواند ترکیبی از چند کلیپ باشد که ادیت های هر کلیپ اختصاصا انجام شده باشد و چیز متنوعی ارائه کند. افکت ها و ترنزیشن ها از جمله امتیازات این برنامه هستند که حتی افکت های تصویری و بدن را هم پوشش می دهند.

CapCut بهترین تولید کننده فیلم مناسب الگوریتم شبکه های اجتماعی

CapCut از همیار هوش مصنوعی نیز کمک می گیرد! هوش مصنوعی در CapCut یک رابط است که می توانید به آن دستور دهید تا یک فیلم نامه برای تان درست کند و فیلمی از آن بسازد.

نرم افزار ویرایش ویدیو تبدیل متن به ویدیو

با افزودن حساب تیک تاک به برنامه می توانید صداهای اصلی خود را در لحظه به فیلم اضافه کنید. اما فرقی ندارد که برای کدام شبکه اجتماعی در حال تولید ویدیو هستید! در این حالت می توانید از ابزارهای ویرایشی و افکت صوتی و تنظیم صوت ها و حتی بررسی حقوق کپی رایت نیز بهره مند شوید.

 

کاربرد: تولید ویدیوهای کوتاه‌تر با ابزارهای تبدیل متن به گفتار، زیرنویس خودکار، قالب‌ها و حذف پس‌زمینه.

سیستم‌عامل: مرورگر وب، اپلیکیشن‌های ویندوز و macOS، و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS.

هزینه: طرح رایگان شامل دسترسی به تمام ابزارها.

مزیت های استفاده از  اپلیکیشن CapCut

  • تولید ویدیو های کوتاه
  • تبدیل متن به ویدیو
  • زیرنویس خودکاار
  • وجود قالب های بسیار
  • امکان حذف پس زمینه

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو CapCut

رایگان و امکان دسترسی به تمام ابزارها

سیستم عامل قابل پشتیبانی CapCut

  • مرورگر وب
  • اپلیکیشن‌های ویندوز و macOS
  • و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS

برای ورود به سایت کلیک کنید

 

ساده ترین نرم افزار ادیت فیلم اندروید و iOS

در ادامه این لیست به ساده ترین برنامه های ادیت فیلم اندروید و iOS می پردازیم که البته ممکن است برای کاربران تازه کار حرفه ای جلوه کند. اما کمی کار کردن با این برنامه ها و هر برنامه ای که در این لیست وجود دارد می تواند تجربه کاری شما را ارتقا دهد و بعد از یکی دو هفته کاربر حرفه ای آن برنامه شوید.

 

بهترین نرم افزار ویرایش فیلم در کامپیوتر Filmora

افرادی که به طور خلاقانه تولید محتوا و ویدیو می کنند، احتمالا خوراکشان Filmora است. این ابزار که به عنوان نرم افزار ویرایش فیلم شناخته شده است دارای کتابخانه ای بزرگ از فیلم ها و قالب ها و افکت ها و ترنزیشن ها و عناصری است که ویدیو شما را خلاقانه می کند. استفاده از Filmora این مزیت را دارد که می توانید قبل از این که ویدیو خود را طراحی کنید یک دید کلی نسبت به ابزارها داشته باشید و در ذهن خود مجموعه را در نظر بگیرید و برنامه ریزی کنید و بعد یک ویدیو کاملا خلاقانه و جذاب تولید کنید.

نرم افزار ویرایش ویدیو

البته نقطه منفی این برنامه این است که نمی توانید مستقیما در لحظه فیلم بگیرید و همان را ادیت کنید و نشر کنید! می توانید کلیپ خود را فقط در برنامه آپلود کنید و بعد ویرایش کنید. یکی از کارهای جالبی که می توان با Filmora انجام داد این است که می توانید به راحتی یک ویدیو را به چند تکه تبدیل کنید و هر تکه را جداگانه در لحظه به طور اختصاصی ویرایش کنید و حتی کاری کنید که هر تکه چند بار تکرار و پخش شوند.

نرم افزار ویرایش ویدیو

برای اضافه کردن حرکت و افکت‌های بصری بیشتر به ویدیوها، می‌توانید از طیف گسترده‌ای از انیمیشن‌ها، افکت‌های متنوع یا قابلیت تصویر در تصویر استفاده کنید. همچنین می‌توانید متن‌هایی با فونت، رنگ و انیمیشن‌های دلخواه خود به ویدیو اضافه کنید.

 

مزیت های استفاده از  اپلیکیشن

  1. ساخت ویدیوهای خلاقانه
  2. کتابخانه مملو از افکت ها و ترنزیشن ها، صداگذاری و موسیقی ها
  3. لوگو سفارشی
  4. زیرنویس خودکار

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو

طرح رایگان شامل واترمارک و تبلیغات است و دسترسی محدودی به استیکرها، فیلترها و رزولوشن‌ها دارد. نسخه‌های پولی اپلیکیشن موبایل از ۱۶.۹۹ دلار در سال شروع می‌شوند.

سیستم عامل قابل پشتیبانی

  • اپلیکیشن دسکتاپ برای macOS
  • مرورگر وب
  • اپلیکیشن‌های اندروید و iOS.

برای ورود به سایت این برنامه کلیک کنید.

 

 

GoPro Quik

GoPro Quik ابزاری است که اختصاصا برای کاربرانی طراحی و تولید شده که با دوربین GoPro فیلم می گیرند. اما امتیاز این برنامه این است که به شما اجازه می دهد که هر ویدیوی دیگری که با هر چه ضبط کرده اید را تبدیل به یک ویدیو حرفه ای کنید. می توانید چندین کلیپ را همزمان به نرم افزار ویرایش ویدیو و فیلم GoPro Quik معرفی کنید تا برنامه آن را به یک ویدیوی واحد تبدیل کند.

نرم افزار ویرایش ویدیو

برنامه به شما کمک می کند INTRO های جالبی بسازید و از متن ها روی ویدیو بهره مند شوید. اگر برای پلتفرم های مختلف می خواهید همزمان ویدیو تولید کنید این نرم افزار کمک می کند تا بین ابعاد مختلف گشتی بزنید و با یک کلیک ابعاد مناسب با هر پلتفرم را ببینید و انتخاب و تولید کنید.

از نکات جالب این برنامه این است که هر چند در نسخه رایگان واترمارک کاملا روی ویدیو مشهود است اما می توانید قبل از خروجی گرفتن این واترمارک را غیرفعال کنید.

 

مزیت های استفاده از  اپلیکیشن GoPro Quik

طراحی ویدیویی با امکانات مناسب و خلق ویدیویی بی نظیر

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو GoPro Quik

نسخه رایگان دارای تم‌ها و موسیقی محدود است. اشتراک‌های پولی از ۱.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شوند و شامل ابزارهای پیشرفته و عناصر خلاقانه هستند.

سیستم عامل قابل پشتیبانی GoPro Quik

برای دانلود نسخه اندرویدی این اپلیکیشن کلیک کنید

 

InShot

InShot از جمله نرم افزارهای ویرایش فیلم است که بیش از هر برنامه دیگری معرف حضور کاربران ایرانی است چرا که با رابط کاربری ساده ای که دارد امکانات پیشرفته ای ارائه می کند. امکان ویرایش های سطح بندی شده از قبل از وارد کردن ویدیو تا مراحل ویرایش داخلی ویدیو چیزی است که InShot را خاص کرده است. اینکه دست شما باز است تا در هر جایی از ویدیو که می خواهید افکت و ترنزیشن هم بزنید این عالی است.

نرم افزار ویرایش ویدیو
نرم افزار ویرایش فیلم اینشات یک برنامه حرفه ای با رابط کاربری ساده برای ایرانی ها.

علت دیگری که موجب شده این برنامه محبوب باشد قابلیت تصویر در تصویر برای ویدیو هاست. ماسک ها و متن های پوششی نیز این قابلیت را بهبود بخشیده و ویدیوهای خلاقانه را به شما تحویل می دهند.

inshot

از دیگر امکانات این برنامه برای جذاب شدن ویدیو افکت های صوتی و کتابخانه موسیقی و به طور کلی قابلیت هایی است که می توانید به عنوان صوت روی ویدیو بکار بگیرید.

InShot حتی به شما این امکان را می‌دهد که صدا را از ویدیوها استخراج کنید، که این کار را برای استفاده از صدای زمینه و گفتارها بسیار ساده‌تر می‌کند.

 

مزیت های استفاده از  اپلیکیشن inshot

  • تولید ویدیوهای خلاقانه
  • ابزارهای پیشرفته برای ادیت ویدیو
  • انیمشن های متنوع
  • صداگذاری و افکت صوتی عالی

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو inshot

طرح رایگان دارای واترمارک و تبلیغات است. طرح‌های پولی از ۲.۹۹ دلار در ماه یا با پرداخت یک‌باره ۳۴.۹۹ دلار شروع می‌شوند.

سیستم عامل قابل پشتیبانی inshot

  • اپلیکیشن اندروید
  • اپلیکیشن iOS

برای ورود به سایت این برنامه کلیک کنید

بیشتر بخوانید: ۴۰ ایده برای درامد زایی از یوتیوب برای ایرانی ها

تولید ویدیو از قالب های آماده با KineMaster

تمام برنامه هایی که در این لیست توسط گویا آی تی به شما معرفی شده است از جمله نرم افزارهای ویرایش فیلم است که کمک می کند بتوانید محتوای ویدیو تان را از ابتدا و از صفر بسازید. اما KineMaster به عنوان کتابخانه ای از ویدیو ها به شمار می آید که می توانید سریع طرح دلخواه تان را انتخاب کنید و ویرایش ها راا اعمال کنید و در نهایت یک ویدیو خلاقانه در کمتر از چند دقیقه بسازید.

البته این بدین معنی نیست که از KineMaster نمی توان برای تولید ویدیو از صفر استفاده کرد. KineMaster دارای ابزارهایی است که این موضوع را هم برای تان آسان کرده است.

نرم افزار ویرایش ویدیو

در حالی که همه اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو در این لیست به شما امکان می‌دهند محتوا را از ابتدا بسازید، برخی از آن‌ها از طریق قالب‌ها کارهای ابتدایی را برای شما انجام می‌دهند. KineMaster دارای یک کتابخانه بزرگ از قالب‌ها است که آمار استفاده را نمایش می‌دهد، بنابراین به راحتی می‌توانید یک گزینه پرطرفدار یا کمتر استفاده‌شده را پیدا کنید.

این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد هر کاری از نوشتن مستقیم روی کلیپ‌ها تا اضافه کردن لایه‌های انیمیشن تصویری و ضبط صدا، همراه با افکت‌ها را انجام دهید.

یکی از تفاوت‌های اصلی KineMaster با سایر اپلیکیشن‌ها در این لیست، نمایش تایم‌لاین ویرایش در حالت افقی است، حتی اگر از نسبت ابعاد مختلف ویدیو استفاده کنید.

نرم افزار ویرایش ویدیو

مزیت های استفاده از  اپلیکیشن kinemaster

کتابخانه بزرگ از ویدیو های اماده قابل ویرایش

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو kinemaster

طرح رایگان دارای واترمارک است. اشتراک‌های پولی از ۹.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شوند. کاربران همچنین می‌توانند افزونه های خلاقانه را به صورت جداگانه خریداری کنند.

سیستم عامل قابل پشتیبانی kinemaster

اپلیکیشن‌های اندروید و iOS.

برای ورود به سایت این اپلیکیشن کلیک کنید.

 

بهترین نرم افزار ویرایش فیلم با موبایل و دسکتاپ

از لیستی که قرار بوده معرفی کنیم تا بتوانید با آن ویدیو های حرفه ای طراحی کنید ۳ مورد دیگر باقی مانده است. هر نرم افزار که در لیست معرفی شده دارای امتیازات و نقاط قوت خاص خود است. توصیه می کنیم تمام لیست را یک بار مرور کنید و بعد به تناسب نیاز خود یک یا دو برنامه را روی گوشی خود نصب کنید.

تولید ویدیوهای خلاقانه با Picsart

اگر به دنبال ابزاری برای الهام گیری برای تولید ویدیو های خلاقانه هستید Picsart برای شما است. هر چند قالب هایی که در Picsart ارائه شده بیشتر برای متحرک سازی عکس ارائه شده است اما می توان به عنوان یک الهام گر نیز از ان ها استفاده کرد. اگر می خواهید یک ویدیو بسیار خلاقانه درست کنید کافی است که Picsart را برای ویدیویی از صفر تا انتها بکار بگیرید. جالب است که با Picsart  می توانید تا ۵۰ کلیپ برای هر ویدیو آپلود کنید.

بهترین نرم افزار ویرایش فیلم با موبایل و دسکتاپ

با ابزارهای ویرایش Picsart، می‌توانید کلیپ‌ها را برش دهید، پس‌زمینه را به صورت خودکار پر کنید و کلیپ‌ها را برای ویرایش دقیق‌تر تقسیم کنید. Picsart همچنین ده‌ها فیلتر دارد که می‌تواند ویدیوهای شما را زنده‌تر کند یا با استایل برندتان هماهنگ سازد.

بهترین نرم افزار ویرایش فیلم با موبایل و دسکتاپ

مزیت های استفاده از  اپلیکیشن Picsart

فیلتر ها و متن های پوششی بی نظیر که ویدیوهای شما را چشم گیر می کند

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو Picsart

نسخه رایگان دارای تبلیغات و واترمارک است. طرح‌های پولی شامل ابزارهای هوش مصنوعی از ۸.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شوند.

سیستم عامل قابل پشتیبانی Picsart

  • مرورگر وب
  • اپلیکیشن‌های اندروید و iOS.

برای ورود به سایت Picsart کلیک کنید.

 

سریع ترین نرم افزار تولید ویدیو Vimeo Create

اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن یک ویدیو اختصاصی و جذاب بسازید باید از Vimeo Create استفاده کنید. چرا که این برنامه با کمک هوش مصنوعی کمک می کند در سریع ترین حالت ممکن ویدیو دلخواه شما را به شما تحویل دهد. در کل می توان گفت با چند کلیک می توانید  ویدیوهای خلاقانه با موسیقی های لذت بخش تولید کنید.

نرم افزار ویرایش فیلم
سریع ترین روش برای تولید ویدیو با کمک ویدیوهای آماده استفاده از این برنامه است.

وقتی با هوش مصنوعی ویدیو اصلی تان را طراحی کردید Vimeo Create به شما اجازه می دهد تا سایر افزودنی ها از پالت های رنگی تا استیکر و متن و غیره را به ویدیو اضافه کنید و آن را با هوش انسانی خود خاص تر کنید.

نرم افزار ویرایش فیلم

مزیت های استفاده از  اپلیکیشن Vimeo Create

  • صرفه جویی در زمان
  • هوش مصنوعی

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو Vimeo Create

نسخه رایگان واترمارک بر روی ویدیوها قرار می‌دهد. طرح‌های پولی از ۱۲ دلار در ماه شروع می‌شوند

برای ویدیو های طولانی تر نیز قابلیت های اختصاصی در پلن ویمئو قرار دارد.

سیستم عامل قابل پشتیبانی Vimeo Create

مرورگر وب و اپلیکیشن‌های اندروید و iOS.

برای ورود به سایت Vimeo Create  کلیک کنید

 

تولید و ساخت ویدیو با هوش مصنوعی با YouCut

YouCut با قالب‌ها و فوتیج‌های آماده به شما کمک می‌کند تا به سرعت کار ساخت محتوا را شروع کنید. می‌توانید با افزودن ویدیوهای از پیش‌ساخته خود به قالب‌های دلخواه یا استفاده از عناصر آماده ویدیو، در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

YouCut
یک نرم افزار ویرایش فیلم برای حرفه ای ها و تازه کارها

با وجود رابط کاربری ساده، این اپلیکیشن دارای ابزارهای ویرایش حرفه‌ای متعددی است. شما می‌توانید سرعت پخش بخش‌های خاص از کلیپ‌ها را تغییر دهید، به کلیپ‌ها انیمیشن اضافه کنید و میزان شفافیت را تنظیم کنید.

همچنین می‌توانید متن‌های پوششی را بر روی تایم‌لاین قرار دهید. YouCut همچنین دارای تغییر دهنده صدا است که برای تقویت صداگذاری‌ها و صدای اصلی به کار می‌آید.

مزیت های استفاده از  اپلیکیشن YouCut

  • رابط کاربری ساده
  • ابزارهای ویرایشی قدرتمند
  • کتابخانه موسیقی قوی

هزینه نرم افزار ویرایش ویدیو YouCut

نسخه رایگان شامل تبلیغات و ویژگی‌های محدود است. نسخه پرو از ۲.۹۹ دلار در ماه یا خرید یک‌باره ۱۵.۹۹ دلاری شروع می‌شود.

سیستم عامل قابل پشتیبانی YouCut

برای دانلود نسخه اندرویدی YouCut  کلیک کنید.

توجه کنید که گاهی برای تولید یک ویدیو خلاقانه می توانید از خروجی یک برنامه و نرم افزار ویرایش فیلم به عنوان ورودی دیگر برنامه ای استفاده کنید تا ویدیویی که تولید می کنید واقعا اختصاصی باشد. همچنین توجه کنید که اگر محدودیت در نسخه های پلتفرم های مختلف برای یک برنامه خاص وجود دارد ممکن است که در آینده ای نزدیک این محدودیت ها برداشته شود. نکته نهایی این که برای دانلود اپلیکیشن های مربوط به هر برنامه ای که گویا آی تی در این لیست معرفی کرده است در صورت موجود بودن در مارکت های اندروید یا iOS می توانید صرفا با جستجوی نام برنامه آن ها را دانلود کنید. در پایان توجه کنید که لینک هر سایت مرتبط با برنامه برای شما در زیر قسمت معرفی آن ارائه شده که می توانید نسخه های اپلیکیشن موبایلی این ادیتورها را به طور رسمی و امن از سایت مربوطه دانلود کنید.

در صورتی که تجربه ارزشمندی در کار کردن با نرم افزارهای ویرایش فیلم در موبایل دارید در بخش نظرات تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع کمکی: socialmediaexaminer

 

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *