Wp Header Logo 584.png

گروه ایران روور با نمایش خودروهای وارداتی خود از برندهای نیسان و اشکودا، حضور قدرتمندی در نمایشگاه خودروی مشهد داشته است. این گروه که از طریق یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود بنام آمیتیس خودرو اقدام به واردات نیسان سیلفی کرده، این سدان ژاپنی را در نمایشگاه مشهد به نمایش درآورده است. سیلفی وارداتی آمیتیس خودرو از نوع هیبرید ژنراتوری است. این یعنی نیروی حرکتی خودرو توسط یک موتور الکتریکی با 136 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تأمین می‌شود و یک پیشرانه 1.2 لیتری بنزینی تنفس طبیعی هم با 72 اسب بخار قدرت، فقط به شارژ باطری‌ها می‌پردازد.

خودروی بعدی ایران روور در نمایشگاه مشهد، اشکودا سوپرب است که از طریق یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه ایران روور یعنی پارس ساتر هوشمند وارد می‌شود. این خودرو که به یک پیشرانه 1.4 لیتری توربو با 150 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور مجهز است، قبلاً در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه و پلاک شده و رفته‌رفته در حال تحویل به خریداران است. این شرکت همچنین قصد دارد پس از سوپرب، اقدام به واردات و عرضه کراس‌اوور اشکودا کاروک کند که این خودرو هم در نمایشگاه مشهد در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است. کاروک هم مثل سوپرب از یک پیشرانه 1.4 لیتری توربو با 148 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند.

ایران روور اما صرفاً به واردات این خودروها نمی‌پردازد و برای تأمین قطعات و خدمات پس از فروش هم برنامه‌های ویژه‌ای دارد. در همین راستا، این شرکت سرویسی بنام آنی سرویس را برای ارائه خدمات پس از فروش برای خودروهای نیسان و اشکودا در نظر گرفته است که به‌زودی از آن رونمایی خواهد شد. علاوه بر این، گروه ایران روور شرکتی بنام هایپرکار را هم در زیرمجموعه‌های خود دارد که وظیفه واردات قطعات خودروها را بر عهده دارد. هایپرکار که بزرگ‌ترین هایپر فروش قطعات خودرو در خاورمیانه محسوب می‌شود، اقدام به واردت قطعات خودروهای وارداتی گروه ایران روور یعنی مدل‌های اشکودا و نیسان خواهد کرد.

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *