Wp Header Logo 614.png

تحقیقات شبانه‌روزی‌ در علوم آزمایشگاهی جواب داد؛

دانشجویی که با پذیرش در رشته خون‌شناسی حقش را گرفت

دارنده رتبه نهم کارشناسی‌ارشد رشته خون‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران رمز موفقیت خود را تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات در علوم آزمایشگاهی عنوان کرد و گفت: با پذیرش در رشته خون‌شناسی حقم را گرفتم.

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ الناز شیدایی دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با شرکت در ماراتُن کنکور ۱۴۰۳ موفق به کسب رتبه نهم کشوری کارشناسی‌ارشد رشته خون‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۴۰۳ شد.

شیدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا با معرفی خود اظهار کرد: دانشجوی ورودی سال ۱۳۹۸ رشته کارشناسی علوم آزمایشگاهی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه هستم که اردیبهشت‌ امسال برای دومین‌بار در کنکور کارشناسی ارشد کشوری شرکت کردم و موفق به کسب رتبه نهم رشته خون‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم.

وی درباره دلیل انتخاب رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد کرمانشاه و پس از آن رشته خون‌شناسی در مقطع کارشناسی‌ارشد توضیح داد: به رشته‌های گرایش علوم پزشکی علاقه‌مند بودم و سال ۹۸ با مطالعه و زمان‌بندی تحصیل مناسب و اطلاع از کیفیت بالای دانشگاه آزاد کرمانشاه موفق شدم در رشته علوم آزمایشگاهی این دانشگاه قبول شوم که از همان ترم‌های نخست با حضور استادان خوب به‌خصوص دکتر مانیان مدرس دروس هماتولوژی و ایمنی‌شناسی به رشته تحصیلی خود علاقه زیادی پیدا کردم، به همین دلیل در مقطع کارشناسی‌ارشد علاقه‌مند به ادامه تحصیل در رشته خون‌شناسی شدم.

دانشجویی که با پذیرش در رشته خون‌شناسی حقش را گرفت؛ تحقیقات شبانه‌روزی‌ام در علوم آزمایشگاهی جواب داد

دانش‌آموخته رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه عنوان کرد: از بدو ورود به دانشگاه می‌دانستم به کار تحقیقاتی علاقه دارم و درباره رشته‌های کارشناسی‌ارشد مجموعه علوم آزمایشگاهی با مسئولان دانشگاه و برخی استادان مشورت کردم و با راهنمایی دکتر مانیان متوجه شدم که رشته خون‌شناسی را دوست دارم.

از بدو ورود به دانشگاه می‌دانستم به کار تحقیقاتی علاقه دارم و درباره رشته‌های کارشناسی‌ارشد مجموعه علوم آزمایشگاهی با مسئولان دانشگاه و برخی استادان مشورت کردم و با راهنمایی دکتر مانیان متوجه شدم رشته خون‌شناسی را دوست دارم

شیدایی یادآور شد: البته معتقدم باید تجربه‌های جدید درزمینه دروس مختلف را دنبال کنم و استادان من نیز مشوّقم بودند و در نهایت با مطالعه منابع لازم و تلاش شبانه‌روزی توانستم به خواسته‌ام برسم؛ با این تذکر که با معدل ۱۹/۵۰ موفق به دریافت مدرک کارشناسی خود شدم.

دارنده رتبه نهم کارشناسی‌ارشد رشته خون‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۴۰۳ تأکید کرد: تصمیم دارم مسیری که با شناخت کافی انتخاب کرده‌ام را ادامه دهم و پس از مقطع کارشناسی‌ارشد در همین رشته در مقطع دکتری تحصیل کنم.

شیدایی درباره تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه بیان کرد: این دانشگاه فرصت مناسبی برای من بود که با شرایط خوب و استفاده از امکانات آزمایشگاهی مناسب و استادان باسواد تجربه بسیار خوبی داشته باشم و بتوانم در یکی از بهترین دانشگاه‌های ایران در مقطع کارشناسی‌ارشد ادامه تحصیل دهم و همواره قدردان مسئولان این دانشگاه و دانشکده کشاورزی هستم.

دانش‌آموخته رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه درباره سایر علاقه‌مندی‌های خود به‌ جز تحصیل گفت: مطمئناً تمام تمرکز من روی تحصیل نبود و در کنار تحصیل به ورزش، کار‌های هنری و مطالعه آزاد به‌خصوص مطالعه کتاب‌های رمان بسیار علاقه‌مندم و به جوانان هم سن و سال خودم پیشنهاد می‌کنم برای موفق بودن هیچ‌وقت احساس نکنید راه دشواری پیش روی شماست.

 دارنده رتبه نهم کارشناسی‌ارشد رشته خون‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۴۰۳ مطرح کرد: با تلاش، آشنایی با افراد و استادان باسواد، آگاه و انسان‌های موفق به‌خصوص احساس آرامش در کنار خانواده می‌توان به بهترین‌ها رسید که این حق یک جوان ایرانی است.

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *