تولید محتوا
Alt Carbon امیدوار است ضمن حمایت از صنعت چای هند، با تغییرات آب و هوایی مبارزه کند
آلت کربن بحران کووید-19 زندگی شری و اسپارش آگاروال، برادرانی که بنیانگذاران استارت آپ هندی آلت کربن هستند را تغییر داد. اگر همه‌گیری هرگز اتفاق نمی‌افتاد، احتمالاً آگاروال‌ها کسب‌وکار خود را راه‌اندازی نمی‌کردند – و مزارع چای هندی که دهه‌ها در خانواده‌شان بوده، قطعاً فروخته می‌شد. با این حال، چهار سال بعد، Alt Carbon به تازگی یک جایزه مالی بزرگ را از Frontier دریافت کرده است، یک همکاری در بازار کربن جهانی، و تجارت چای در حال بازگشت به رونق است.
شری آگاروال به یاد می آورد: «ما نسل چهارم خانواده کاشت چای دارجلینگ هستیم، اما وقتی بزرگ شدیم، اقواممان به ما گفتند که وارد تجارت خانوادگی نشویم». “صنعت چای دارجلینگ آنقدر مشکلات داشت که افول آن اجتناب ناپذیر به نظر می رسید – و ما می دانستیم که باید مسیرهای شغلی خود را بسازیم.”
برای اسپارش، این مسیر شامل مطالعات حقوق بین‌الملل بود در حالی که شری شیمی را دنبال می‌کرد. در سال 2020، برادران متقاعد شده بودند که آیا این مزارع آینده آنها است یا نه، بنابراین وقتی هند اعلام کرد که در حال قرنطینه است، تصمیم گرفتند برای آخرین بار به مزرعه خانوادگی در دارجلینگ برگردند تا قبل از فروش آن را ببینند.
اسپارش به یاد می آورد: «سرنوشت مداخله کرد. گذراندن زمان در خانه باعث شد متوجه شویم که چقدر خاص است و ما را وادار کرد به این فکر کنیم که آیا فرصتی برای استفاده از تخصص ما برای یافتن راهی برای ایجاد درآمدهای جدید برای کسب و کار وجود دارد یا خیر.
Alt Carbon ایده ای بود که آن ها مطرح کردند. این کسب و کار سه سال گذشته را صرف آزمایش و اعتبارسنجی «هوازدگی صخره‌ای پیشرفته» در دارجلینگ کرده است – فرآیندی که توسط انسان ساخته می‌شود و یکی از راه‌هایی را که طبیعت از طریق آن دی اکسید کربن را از جو خارج می‌کند، تسریع می‌کند.
اطلاعات بیشتر برای شما آگاتا همه جانبه» بررسی اولین سری دو قسمتی: من با احتیاط خوشبین هستم شانس، مسابقات و اجراهای سری 2024 WNBA برای تماشا و شرط بندی کاهش نرخ نیم درصدی فدرال رزرو می تواند به معنای نگرانی باشد، به طور کلی، وقتی باران می بارد فرود می آید و کربن موجود در باران با گرد و غبار ایجاد شده ترکیب می شود و به دریا می ریزد، جایی که به طور موثر برای همیشه ذخیره می شود. با افزایش هوازدگی، دانشمندان به دنبال تکرار این فرآیند در مقیاس بزرگتر و سریعتر با پخش گرد و غبار سنگ بر روی زمین هستند. آگاروال ها آلت کربن را برای انجام این کار درست کردند و گرد و غبار آتشفشانی تولید شده توسط صنعت معدن هند را برداشته و در مزارع چای خود پخش کردند.
این یک مفهوم برد-برد است. Alt Carbon نه تنها با تغییر آب و هوا با مسدود کردن دائمی کربن در هنگام خروج آب از زمین و خلیج بنگال با تغییرات آب و هوایی مبارزه می کند، بلکه گرد و غبار سطح اسیدیته زمین را متعادل می کند و بازده محصول چای را افزایش می دهد. شری می افزاید: «زمین شناسی هند و وسعت زمین آن را به یکی از بهترین مکان های جهان برای انجام این کار تبدیل کرده است.
برادران کمی وقت گذاشتند تا کسب و کار را شروع کنند. اسپارش اذعان می‌کند: «ما ابتدا باید خانواده‌مان را متقاعد می‌کردیم که دیوانه نیستیم،» اما تأمین بودجه اولیه از تعدادی از کارآفرینان برجسته فناوری هند، ارزش پیشنهادی آنها را افزایش داد. Alt Carbon 18 ماه گذشته را صرف جمع آوری تیمی از دانشمندان با تخصص و فناوری کرده است تا تأثیر پروژه خود را به درستی آزمایش کنند تا برادران بتوانند داده های قوی را ارائه دهند.
این کار در متقاعد کردن Frontier برای حمایت از شرکت بسیار مهم بود. Frontier یک ابتکار یک میلیارد دلاری است که توسط شرکت های بین المللی از جمله McKinsey، Alphabet، Meta، Shopify و Stripe تامین می شود. این خود را به عنوان یک “تعهد پیش فروش بازار” توصیف می کند – به طور موثر، درآمد آینده ای را که کارآفرینان و فناوران انتظار دارند از پروژه های تغییر آب و هوا در بازارهای بین المللی کربن کسب کنند، خریداری می کند. این امر نقدینگی لازم برای رشد کسب و کار را برای آنها فراهم می کند.
در مورد Alt Carbon، Frontier 500,000 دلار به کسب و کار می پردازد که بودجه حیاتی و همچنین اعتبار حیاتی را فراهم می کند. میچ سلبی، سرپرست صندوق پایداری در Shopify، یکی از شرکای Frontier، می‌گوید که داستان Alt Carbon الهام‌بخش بود. او می‌گوید: «خیلی چیزها در مورد شرکت دوست داریم. “این که آنها بر روی یک جغرافیای با پتانسیل بالا متمرکز شده اند و یک نوع محصول جدید را هدف قرار می دهند، اما مهمتر از همه، این که توسط دو بنیانگذار با تفکر کارآفرین رهبری می شود.”
در مورد برادران آگاروال، این تازه آغاز راه است. آنها متقاعد شده‌اند که فناوری Alt Carbon که اکنون با داده‌های آزمایشی و پشتیبانی سرمایه‌گذاری تایید شده است، می‌تواند در سراسر منطقه دارجلینگ به کار گرفته شود و به بسیاری از مزارع چای دیگر کمک کند تا در عین حال با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنند.
هدف این شرکت دستیابی به 500000 هکتار زمین در کمربند چای شمال شرقی هند تا سال 2030 به عنوان بخشی از پروژه احیای دارجلینگ است که هر سال بیش از 2 میلیون تن دی اکسید کربن را از جو حذف می کند. اسپارش آگاروال می‌گوید: «ما وانمود نمی‌کنیم که این یک گلوله نقره‌ای است، اما در اینجا فرصتی وجود دارد که برای کل جامعه مفید باشد.
من را در توییتر دنبال کنید. دیوید پروسر به دنبال من بیش از 20 سال است که یک روزنامه نگار مالی بوده ام: برای اکثر روزنامه های ملی در بریتانیا (به علاوه مجلات و سایت های اینترنتی) در مورد موضوعات مرتبط با تجارت، اقتصاد، امور مالی، دارایی، سرمایه گذاری نوشته ام. ، امور مالی شخصی و کارآفرینی. من در روزنامه هایی از جمله آبزرور، دیلی و ساندی اکسپرس و اخیراً ایندیپندنت، کارمندی داشتم، که چندین سال به عنوان سردبیر کسب و کار و مدیریت پوشش تجاری روزنامه مشغول بودم. چندین سال پیش، من برای راه‌اندازی مشاوره تحریریه خودم که محتوا را در سه حوزه تخصصی ارائه می‌کند، به صورت آزاد کار کردم: کسب‌وکار کوچک/کارآفرینی، سرمایه‌گذاری/مالی شخصی، و رهبری فکری. من یک ستون هفتگی در مورد موضوعات مربوط به شرکت های کوچک و متوسط، و همچنین مجلات، وب سایت ها و تعداد فزاینده ای از مشتریان شرکت دارم.”>

rastannameh

توسط rastannameh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *