Wp Header Logo 605.png

چری iCar V23 یک شاسی بلند آفرودی برقی است که توسط کمپانی چری ساخته می‌شود. این مدل در دو آپشن تک موتور چرخ‌های عقب متحرک و گزینه دو موتور تمام چرخ متحرک در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. این خودرو جدید با چری و Zhimi طراحی شده و از آنجایی که اولین مدل ICar چری محسوب می‌شود، برای ورود به بازار شاسی‌بلندهای آفرودی تمرکز بالایی شده است.

کمپانی اعلام کرد که احتمالا این مدل با قیمتی برابر با 119,800 یوآن (16,500 دلار) تا اواخر امسال به بازار بیاید. در بخش طراحی با یک ظاهر جعبه‌ای شکل روبرو هستیم که مخصوص شاسی بلندهای آفرودی است. چراغ‌های گرد، سپر پهن، کاپوت بلند به همراه گلکیر پهن چرخ‌ها ظاهری آفرودی به این خودرو می‌بخشند.

علاوه بر آنها، یک محفظه خارجی برای قرار دادن وسایل وجود دارد که برای دسترسی به آن باید از کابین استفاده کرد. در بخش ابعاد به اندازه 4220/1915/1845 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2735 میلی‌متر می‌رسیم. از آنجایی که با یک خودروی شاسی بلند در رده آفرود سر و کار داریم دو نسخه چرخ‌های عقب متحرک و تمام چرخ متحرک برای آن در نظر گرفته شده است که در دو گزینه ۱۷۱۰ و ۱۸۲۵ کیلوگرم به ترتیب با چرخ‌های ۱۹ و ۲۱ اینچی ساخته شدند.

علاوه بر موارد بالا نسخه چرخ عقب متحرک با دوربین‌های آپشنال در سمت چپ و راست خودرو به همراه دوربین سپر جلو، رادارهای چپ و راست، رادارهای جلو و عقب، رنگ‌بندی دلخواه باکس خارجی در عقب به صورت دلخواه عرضه می‌شود.

نسخه تمام چرخ متحرک اما با رنگ دلخواه باکس خارجی در عقب، طراحی گلگیر چرخ‌ها، دوربین‌های جلو، چپ و سمت راست و رادارهای جلو و عقب چپ و راست به بازار می‌آید. علاوه بر آن نسخه چرخ عقب متحرک با یک موتور برقی ۱۳۴ اسب بخار و باتری لیتیوم عرضه می‌شود.

این امر برای نسخه تمام چرخ متحرک نیز صدق می‌کند اما موتور می‌تواند ۷۴ اسب بخار بیشتر قدرت تولید کرده و یک باتری لیتیوم آهن فسفات این ترکیب را کامل می‌کند. هر دو تریم با حداکثر سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت همراه می‌شوند. جزئیات بیشتری از این مدل‌ها منتشر نشده اما چری در گذشته اعلام کرده بود که نسخه چرخ عقب متحرک با بردی برابر با ۴۰۰ کیلومتر و نسخه تمام چرخ متحرک با برد ۵۰۰ کیلومتر به بازار می‌آیند. در کابین با نمایشگرهای بزرگ در اشکال دایره و مستطیل روبرو می‌شویم، کنسول مرکزی نیز طراحی لایه‌ای دارد.

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *