Wp Header Logo 606.png
گاریدو: از نقل و انتقالات پرسپولیس راضی هستم اجازه بدهید با روش خودم جلو بروم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ارزیابی من نسبت به تیم فعلی خیلی مثبت است و از نقل و انتقالات تیم راضی هستم.

به گزارش خبرگزاری آنا، کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی برابر آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازی خیلی مهمی در پیش داریم، هدف ما این است که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. متوجه هستیم که جمع کردن این سه امتیاز در لیگ خیلی مهم است. در شروع لیگ هستیم و باید سه امتیاز را کسب کنیم. در ۱۰ هفته آخر لیگ در مورد جام صحبت می‌شود. همیشه این موضوع را می‌دانیم که هر دیداری که بازی می‌کنیم برای ما مهم است. فکر می‌کنم این بازی برای ما خیلی مهم است چرا که سه امتیاز خیلی مهمی را در پیش داریم. مهم‌ترین چیز این است که ذهنیت و انگیزه داشته باشیم که بازی را ببریم و سه امتیاز را کسب کنیم. این موضوع را می‌دانیم که همه بازی‌های لیگ و همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس، بهترین نسخه خود را ارائه می‌دهند. شناخت خوبی نسبت به آلومینیوم داریم. کیفیت زیاد و سازماندهی خوبی دارد. ضربه‌های ایستگاهی خوبی می‌زنند و بازیکنان باکیفیتی دارند که می‌دانند با توپ چگونه بازی کنند. بازی سختی است و باید بهترین نسخه خود را ارائه کنیم.

گاریدو در خصوص اینکه در دیدارهای اخیر از ترکیب‌های مختلفی استفاده کرده است، عنوان کرد: در حال حاضر باید تمرکزمان روی پیروزی در دیدار فردا باشد. در پروسه‌ای قرار داریم که بهترین فوتبال‌مان را به نمایش می‌گذاریم و در هر بازی بهترین فوتبال‌مان را انجام می‌دهیم. با بردی که فردا به دست می‌آوریم به اعتماد به نفس بیشتری می‌رسیم. مطمئنا اگر فردا برنده باشیم، اهمیت زیادی خواهد داشت. باید روی بازی تمرکز کنیم و سختی‌ها را بدانیم و بهترین سطح‌مان را در زمین به اجرا بگذاریم. بازی‌های زیادی در پیش داریم و دقیقا به همین دلیل است که از نفرات متعددی استفاده می‌کنیم. باید بازیکنانی در اختیار داشته باشیم که انگیزه زیادی داشته باشند. بازیکنانی باید داخل زمین بروند که از نظر ذهنی نیز آماده باشند.

وی در مورد اینکه علی علیپور نتوانسته انتظارات را در خط حمله پرسپولیس برآورده کند، تصریح کرد: معمولا نظرات مختلفی وجود دارد و هر فردی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد. افرادی حرفه‌ای کنار ما هستند و بازی‌ها را تحلیل می‌کنند و تصمیماتی می‌گیرند که فکر می‌کنند برای تیم خوب است. ما باید اجازه دهیم آنها کارشان را انجام دهند. باید مدیریت کنیم تا بازیکنان خوبی در برخی از پست‌ها داشته باشیم. وقتی زمان به بازیکنی داده می‌شود، یعنی در بهترین سطح خود قرار دارد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار روز گذشته اش با رضا درویش مدیرعامل این باشگاه گفت: شما سوال بپرسید و من جواب بدهم. بگذارید صحبتهایم تمام شود و بعد صحبت کنید. من در مورد جلسه در باشگاه نمی‌توانم چیزی به شما بگویم. زمان نقل و انتقالات به پایان رسیده و اسکواد بسته شده و من این موضوع را اعلام کردم. ارزیابی من نسبت به تیم فعلی خیلی مثبت است. امروز تمرکز ما روی بازی با آلومینیوم است که اهمیت زیادی دارد. من به عنوان سرمربی خیلی از نقل و انتقالات راضی‌ام و باشگاه تلاش زیادی برای خرید بازیکن انجام داده. الان بازیکنان نیاز به زمان دارند تا به فرم خوب خودشان برسند. لوکاس، مهری، سرلک و… بازیکنانی هستند که بعدا اضافه شدند و زمان نیاز دارند تا به ما برسند. اسکواد ما اسکواد خوبی است و تنها به زمان نیاز داریم برای اینکه هر بازیکن به سطح بدنی خوب خود برسد.

وی افزود: سرمربی جدید وارد شده و ایده‌های جدیدی داریم. هر سرمربی ایده خودش را دارد و در آخر سرمربی دوست دارد با نظر شخصی خودش کار کند و چیزی که سرمربی دوست دارد این است که بگذارند با ایده‌های خودش پیش برود. درخواست من این است که به من احترام بگذارند و بگذارند با متد خودم پیش بروم، هرکسی که این اجازه را ندهد، کنار گذاشته خواهد شد. به عنوان مثال اگر مترجم کارش را خوب انجام ندهد من باید به او بگویم که کارت را خوب انجام ندادی و باید بروی بیرون. سرمربی نیاز دارد که پیروز شود و نتایج خوبی برای پرسپولیس کسب کند و هم انگیزه بالا و هم تعهد بالا نشان دهد.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی گذشته تیم برابر الاهلی هم اظهار کرد: تمرکز ما اکنون باید روی برد در بازی فردا باشد. هر دفعه بهتر فوتبال بازی می‌کنیم و مهم‌ترین چیز برد در بازی فرداست. برد فردا به ما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد. متوجه این موضوع هستیم که باید صد درصد خود را بگذاریم تا بازی را ببریم. باید بدانیم چگونه روی بازی تمرکز کنیم، سختی‌های آن را بدانیم و بهترین سطح خود را ارائه دهیم. بازی‌های زیادی در پیش داریم و باید بازیکنانی در اختیار داشته باشیم که همیشه با انگیزه بالا وارد زمین شوند. فردا باید فوتبال خود را بازی کنیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره عملکرد وحید امیری در چند پست گفت: در داخل تیم هر فردی می‌داند که چه بازیکنی در کدام پست بازی می‌کند. فکر می‌کنم بازیکنان باید در بهترین شرایط خود وارد زمین شوند. امکان دارد در بازی مصدومی داشته باشیم و در پست او نیز بازیکنی نداشته باشیم. به عنوان مثال آقای امیری یک بازیکن حرفه‌ای و بی‌نظیر است. تیم برای او خیلی مهم است و همیشه در اختیار تیم است. هر زمانی که تیم از او درخواستی داشته باشد، می‌پذیرد و همیشه در پست‌های مختلفی بنا بر نیاز تیم بازی کرده و در همه پست‌ها خیلی خوب بازی کرده است. او در پست‌های مختلفی بازی کرده چرا که تیم به آن نیاز داشته است. من به او احترام می‌گذارم و دوستش دارم، بازیکن بزرگی است.

سرمربی پرسپولیس درباره قانون حضور دو بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست تیم در بازی‌ها، عنوان کرد: برخی مواقع قوانین به اشتباه وضع می‌شوند و این بازیکن جوان زمانی که به تیم ما می‌آید، می‌تواند در سطح پایین‌تر بازی کنند. همیشه برای ما خوب است که به بازیکنان جوان فرصت بازی بدهیم، اما زمانی خوب است که سرمربی خودش بخواهد به او بازی بدهد و آن بازیکن هم استحقاق آن را داشته باشد. از بازیکنان جوانی که در اختیار داشتیم یک نفر از آنها بازی کرده است. این قانون را نمی‌توانم ارزیابی کنم و این کار من نیست.

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *