Wp Header Logo 680.png
جدال توئیتری از جنس کنکور

ابراهیم سوزنچی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توئیتی در پاسخ به احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت به درخواست غیرقانونی وی برای تعلیق مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، دعوای کنکوری ها به شبکه‌های اجتماعی کشیده شد. ابراهیم سوزنچی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توئیتی در پاسخ به احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات نسبت به درخواست غیرقانونی وی برای تعلیق مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی واکنش نشان داد.

در توئیت دکتر سوزنچی، عضو شورای انقلاب فرهنگی آمده است: «تعجب میکنم که بعد از مناظره این حرفها را میزنید، آیا رئیس مجلس میتواند دستور به تعلیق یک قانون مصوب مجلس بدهد؟ ايضا رئیس شورا هم نمیتواند و باید در شورا مصوب شود، جنابعالی نماینده هستید و لطفا با مردم صادق باشید.»

پایان بخش توئیت سوزنچی در شبکه ایکس  جمله: «تشویش اذهان عمومی نکنید» بکار برده شده است.

توئیت دکتر سورنچی در پاسخ به توئیت عظیمی راد، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت گرفته، در توئیت عظیمی راد آمده است:

«از الان نوبت دکتر پزشکیان عزیز است که با صدور دستور #تعلیق مصوبه برای کنکور ۱۴۰۴ و #اصلاح_جدی_مصوبه برای آینده، عدالت محوری و صحت دغدغه خود نسبت به نظام آموزشی را نشان دهد.»

شایان ذکر است، پیش‌تر در روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه سوزنچی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مناظره‌ای به سوالات و ابهامات سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پاسخ داده بود.

جدال توئیتری از جنس کنکور

حال باید دید این دعوا کفه ترازو را به نفع چه کسانی سنگین خواهد کرد؛ ارتقا سواد علمی آینده‌سازان کشور یا مافیای کنکور؟

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *