Wp Header Logo 328.png

در روزهای اخیر، برند «خانومی» که از برندهای مطرح در حوزه فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی به شمار می‌رود، با حواشی گسترده‌ای در فضای مجازی مواجه شده است. ماجرا از انتشار کلیپی تبلیغاتی در صفحه رسمی اینستاگرام این برند آغاز شد که با واکنش‌های منفی نهادهای نظارتی همراه شد.

در این کلیپ، اشعار رپ توسط خانم ها خواننده شده بود. صفحه رسمی اینستاگرام این برند با بیش از یک میلیون دنبال‌کننده، از دسترس خارج شد.

گفتنی است برند «خانومی» در سال‌های اخیر یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در حوزه زیبایی و بهداشت بوده و کمپین‌های تبلیغاتی متعددی با حضور چهره‌های شناخته‌شده اجرا کرده است.

اطلاعیه خانومی در خصوص توقیف صفحه اینستاگرام

خانومی، به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم تخصصی در حوزه زنان کشور با بیش از ۳ میلیون کاربر و حدود ۵۰۰ نفر نیروی انسانی، همواره بر رشد، توانمندسازی و ارتقای جایگاه زنان در چارچوب قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تأکید داشته است.

در کمال احترام به دغدغه‌های فرهنگی و قانونی، تأکید می‌کنیم که انتشار محتوای مذکور با نیت جریحه‌دار کردن افکار عمومی نبوده است و‌ خانومی ویدئو را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرده بود. ولی با وجود حذف ویدئو، چنین رویکردهایی مثل توقیف و قطع راه‌ها‌ی ارتباطی مشتریان یک کسب‌وکار، قطعا پیامدهایی منفی برای فضای سرمایه‌گذاری و کارآفرینی و اعتماد عمومی به حوزه تجارت الکترونیک به همراه خواهد داشت.
هم‌اکنون در تعامل با نهادهای ذی‌ربط، در حال پیگیری برای رفع مشکل پیش‌آمده هستیم.

فعالیت‌های ما برای انجام تعهدات و ارسال سفارش‌های مشتریان بدون وقفه ادامه دارد و همچنان متعهد به ارائه خدمات در هر شرایطی هستیم.

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *