Wp Header Logo 648.png
نیازسنجی دانشگاه آزاد برای حل مسائل جامعه با ورود به بخش‌های خدماتی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تأکید کرد: این دانشگاه توانسته با نیازسنجی و ورود به بخش‌های مختلف خدمات زیادی در مسیر حل مسائل در جامعه ارائه و مشکلات عدیده‌ای را در جامعه رفع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان شهرستان بندرخمیر در مدرسه علوم دینی صدرالاسلام اهل سنت شهر بندرخمیر برگزار شد.

این مراسم با حضور محمدحسین رنجبر رئیس دانشگاه آزاد استان هرمزگان، مسیب داوری مشاور قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر دبیرخانه تقریب مذاهب اسلامی، جمعی از دانشگاهیان با حضور علمای اهل سنت و طلاب مدرسه علوم دینی صدرالاسلام اهل سنت شهر بندرخمیر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در این نشست با اشاره به خدمات این دانشگاه در کشور گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک شبکه علمی، تربیتی، فرهنگی و فناورانه توانسته با نیازسنجی و ورود به بخش‌های مختلف خدمات زیادی در مسیر حل مسائل در جامعه ارائه و مشکلات عدیده‌ای را در جامعه رفع کند.

محمدحسین رنجبر افزود: ایجاد تحول کمّی و ارتقای کیفی برنامه‌های دانشگاه با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص موردنیاز جامعه از رسالت مهم دانشگاه در استان هرمزگان بوده که در این مهم نیز این دانشگاه توانسته بسیار خوب و مأموریت‌گرا عمل کند.

به گزارش آنا، در این نشست سایر اعضا پیشنهادهایی در حوزه تقریب مذاهب و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان ارائه کردند و خواستار توسعه رشته‌های دانشگاه با توجه به ظرفیت صنایع و معادن غرب استان هرمزگان شدند.

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *