Wp Header Logo 734.png

جوان آنلاین: کارگر جایگاه سوخت در محور شهرضا به آباده به اشتباه ۳۰ هزار لیتر گازوئیل را در مخازن بنزین تخلیه کرد برای همین حدود ۶۰ خودرو به جای بنزین باک‌هایشان را از گازوئیل پر کردند و خسارت دیدند. 
شامگاه سه‌شنبه رانندگان خودرو‌هایی که بعد از سوختگیری در جایگاه سوخت محور شهرستان شهرضا به آباده از جایگاه خارج می‌شدند، متوجه نقص در موتور خودرو شدند و خبر نداشتند علت حادثه چیست. وقتی شمار خودرو‌های در راه مانده زیاد شد، معلوم شد پمپ‌های جایگاه به جای بنزین، گازوئیل را به باک خودرو‌ها تزریق می‌کنند. منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این باره به خبرگزاری ایمنا گفت: شامگاه سه‌شنبه، جایگاه سوخت بنزین، گازوئیل محور شهرضا به آباده آماده دریافت حدود ۳۰ هزار لیتر گازوئیل بود و کارگر جایگاه به اشتباه گازوئیل را در مخازن بنزین تخلیه می‌کند و خودرو‌ها در این جایگاه سوختگیری اشتباه انجام می‌دهند که منجر به در راه ماندن خودرو‌ها می‌شود. وی افزود: پس از این حادثه، جایگا‌هدار موظف به پیگیری شد و تعدادی خودروی یدک‌کش مسئول برگرداندن خودرو‌ها به جایگاه شدند که جایگاهدار باید خسارت تعمیرات این خودرو‌ها را برعهده بگیرد. 
وی ادامه داد: همزمان با توقف سوختگیری بنزین، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تیم‌های بازرسی برای پیگیر این اتفاق به جایگاه سوخت اعزام کرد تا علت‌یابی انجام دهند. 
شیشه‌فروش با تأکید بر اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی باید به عنوان متولی نظارت مستمر بر عملکرد جایگاه‌های سوخت بنزین، گازوئیل و سی‌ان‌جی داشته باشد و آموزش دوره‌ای در مورد الزامات ایمنی جایگاه را برای تمام عوامل اجرایی برگزار کند، ادامه داد: متولیان جایگاه‌های سوخت نیز باید نظارت کافی داشته باشند و آموزش‌های دوره‌ای تخصصی و عمومی برای کارکنان خود برگزار کنند.

source

rastannameh.ir

توسط rastannameh.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *